Αν θέλετε να δείτε ένα από τα πιο επιδραστικά συγκροτήματα της ροκ μουσικής, πρέπει να προγραμματίσετε εκ των προτέρων. Όχι μόνο πρέπει να εκτιμήσετε την βαθιά, πλούσια «ηχητική αρχιτεκτονική» που ο Josh Homme και οι συνεργάτες του έχουν χτίσει εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες, αλλά πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι η «Catacombs Tour» είναι πιθανότατα η τελευταία σας ευκαιρία να δείτε το συγκρότημα σε μικρούς χώρους για το προβλεπόμενο μέλλον. Είστε τυχεροί: Αυτό υπόσχεται αυτό το τμήμα της περιοδείας τους, μετά από εμφανίσεις σε μεγαλύτερους χώρους και στάδια σε προηγούμενες περιοδείες. Ωστόσο, η διαδρομή της Catacombs δεν είναι λιγότερο συναρπαστική ή δυνατή. Όσο για τα στάδια; Είναι μια εντελώς διαφορετική συζήτηση. Στο επερχόμενο σκέλος της περιοδείας, ο Homme και η παρέα θα επισκεφθούν πολλούς εμβληματικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένων πιθανώς των μεγαλύτερων κατασκευών στην Ευρώπη, καθώς και θα εμφανιστούν ως headliners σε πολλά μεγάλα φεστιβάλ μουσικής. Το ίδιο το όνομα της περιοδείας φέρνει στο μυαλό την ισχυρή ένταση των πρώτων τους συνεδριών, παιγμένων υπόγεια στην έρημο. Η σημασία είναι ότι το συγκρότημα θα ερμηνεύσει πολλά σπάνια κομμάτια – υλικό που όταν παίζεται κάνει το κοινό να νιώθει ότι συμμετέχει σε κάτι ιδιαίτερο, ότι πραγματικά γνωρίζει και αγαπά αυτό το συγκρότημα. Ωστόσο, πέρα από αυτό, το όνομα της περιοδείας υποδηλώνει ότι κάποιος πρέπει να περιμένει μια παράσταση με αφηγηματικά τόξα και αυτοσχεδιασμό αντί για μια καλολαδωμένη μηχανή που παίζει το ίδιο πράγμα κάθε βράδυ (πρβλ. Bruce Springsteen and the E Street Band). Και είναι αλήθεια! Πράγματι, μια πιο ήρεμη και οικεία παράσταση από τους QOTSA. Αλλά σοβαρά, παιδιά, περιμένετε μια καθηλωτική, αφηγηματική εμπειρία αντί για ένα συνεκτικό setlist που προκαλεί μεγάλες θεματικές στιγμές κατά τη διάρκεια ενός κύκλου τραγουδιών, χρησιμοποιεί τον σχεδιασμό φωτισμού πλήρως, και διατηρεί την τοπική κοιλάδα της ερήμου ως ηχητικό φόντο σε όλα τα μέσα του χώρου (όπως λέει το Don't Fear The Reaper). Συνήθως, τα πιο ύμνα υλικά παρουσιάζονται στα encore του συγκροτήματος. τα αποδίδουν με τέτοια ένταση που μπορεί να στύψετε μια πετσέτα προσευχής μέχρι να στεγνώσει. Τμήματα τέτοιου υλικού σε αυτή τη συναυλία κάνουν τον θεατή να νιώθει σαν να γνωρίζει το τελετουργικό έναρξης μιας μυστικής κοινωνίας. Και αυτό λέει κάτι, αν λάβουμε υπόψη ότι τα πρώτα 2/3 της συναυλίας ήδη σας είχαν κουφάνει και ο υπερενθουσιασμένος, ίσως και ελαφρώς συγχυσμένος, εγκέφαλός σας προσπαθούσε να επεξεργαστεί αυτό που είναι τώρα μια «live in concert» ηχογράφηση του τελευταίου άλμπουμ των QOTSA. Αυτό λέει επίσης κάτι, αν λάβουμε υπόψη την πολύ σφιχτή μουσική παράσταση που λειτούργησε ως μια όχι και τόσο μυστική μύηση του κοινού στο πρώτο μέρος της συναυλίας. Το να ακούς τους QOTSA ζωντανά τώρα σημαίνει ότι το κοινό συμμετέχει σε κάτι τόσο υγιές όσο μια εμπειρία ροκ μουσικής. Και όμως, η εμπειρία της συναυλίας είναι πάντα τόσο μεταβλητή λόγω των διαφορετικών προσεγγίσεων των καλλιτεχνών στην εντελώς «live in concert» απόδοση. Ακόμα και με όλα όσα είναι γνωστά και αναμενόμενα, μια άλλη ερώτηση πάντα πλανάται, κάτι σαν «Τι ακολουθεί;».
Η αγορά στη δευτερογενή αγορά εισιτηρίων απαιτεί προσοχή, αλλά η πλατφόρμα Ticombo εξαλείφει τις ανησυχίες των αγοραστών που είναι συνηθισμένες σε αυτή την αγορά. Κάθε καταχώριση επαληθεύεται διεξοδικά, έτσι ώστε το μόνο που πρέπει να ανησυχούν οι αγοραστές είναι να φτάσουν στην παράσταση. Σε αντίθεση με πολλούς που σχετίζονται με αυτή την αγορά, είμαστε πραγματικοί οπαδοί που επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε πραγματικές συνδέσεις. Δεν χρειάζεται να φουσκώνουμε την τιμή και να επωφελούμαστε από την αγάπη κάποιου άλλου για την εμπειρία της ζωντανής μουσικής. Σας καλύπτουμε όσον αφορά την εξασφάλιση του εισιτηρίου, και είμαστε μαζί σας μέχρι την είσοδο του χώρου.
Στην περίπτωση δύο πάντα ευπρόσδεκτων εμφανίσεων των Queens of the Stone Age, έχουμε διασφαλίσει ότι το εισιτήριό σας είναι ασφαλές. Και αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για το συγκρότημα, έχουμε συνδέσει τη σελίδα της Wikipedia στην επικεφαλίδα. Πριν αποχωρήσει, ο πρώην ντράμερ Joey Castillo ήταν βασικός παίκτης για το συγκρότημα, συμβάλλοντας σε πολλά από τα πιο κρίσιμα άλμπουμ τους. Με την πάροδο των ετών, πολλοί άλλοι συνεργάτες έχουν εμπλουτίσει τις ηχογραφήσεις τους. Αυτή η ρευστή σύνθεση μπορεί να υποδηλώνει ένα είδος αστάθειας, αλλά στην πραγματικότητα, ενισχύει την ταυτότητα του συγκροτήματος, με το όραμα του Homme ως τη σταθερά στην εξίσωση. Κάθε φορά που φέρνουν ένα νέο μέλος, το συγκρότημα αποκτά μια φρέσκια υφή ενώ παραμένει, φυσικά, το συγκρότημα. Αυτό που έχουν κάνει υπερβαίνει την απλή και πολύ συνηθισμένη εργασία του να «μη γίνουν απλώς πράγμα νοσταλγίας». Προχωρούν μπροστά, διατηρώντας τη συνάφεια, και το κάνουν με ακεραιότητα. Δεν συμβιβάζονται για χάρη ενός δωρεάν γεύματος ή δεν χάνονται σε μια ατελείωτη επανάληψη παλαιών δόξων. Το να ακούει κανείς τα άλμπουμ δεν είναι το ίδιο με το να πηγαίνει στον οδοντίατρο. Είναι περισσότερο σαν να σε σαγηνεύει ένας πολύ ελκυστικός, ελαφρώς δυσοίωνος βρικόλακας. Η ιδέα του άλμπουμ να «οδηγείς σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της ερήμου» πρόσθεσε ένα αφηγηματικό στοιχείο, ενώ όταν ο Grohl ήρθε να κάνει κάποιες guest ντραμς tracks, αυτό ήταν ωραίο και βοήθησε να τονιστούν τα ήδη συμπαγή τραγούδια. Θα πω, όμως, ότι θα ήθελα περισσότερο από τη σκοτεινή, ανατριχιαστική ατμόσφαιρα που έχει το «Era Vulgaris» σε μερικά κομμάτια διασκορπισμένα σε όλο το «Lullabies to Paralyze» γιατί έκανε πραγματικά αυτό το άλμπουμ να ξεχωρίζει σε αυτή την ομάδα από κατά τα άλλα παρόμοιους ήχους δίσκους. Ωστόσο, franchise κομμάτια όπως το «Little Sister» και το «In My Head» στο «Lullabies» είναι υπέροχα, καταπληκτικά κομμάτια που επίσης χρησιμεύουν ως σημεία εισόδου σε σχεδόν κάθε άλλο δίσκο των Queens of the Stone Age. Είναι ηχητικά διακριτά, αλλά επίσης περιλαμβάνουν πολλά από αυτά που κάνουν την ποικιλία ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των QOTSA σε όλο το διάστημα της ύπαρξής τους.
Η εστίαση στην επερχόμενη συναυλία αντί για την ασφάλεια της πληρωμής είναι αυτό που επιτρέπει αυτό το πλαίσιο ασφαλείας. Η πληρωμή για εισιτήρια για να δεις τους Queens Of The Stone Age κοστίζει χρήματα. Οι τρόποι πληρωμής είναι τόσο ποικίλοι όσο και το κοινό που προσελκύει το συγκρότημα. Δεχόμαστε Visa, MasterCard, American Express και Discover, καθώς και μερικές μεθόδους πληρωμής που δεν είναι πλέον πολύ συνηθισμένες – αυτές περιλαμβάνουν την αποστολή επιταγής ή την πληρωμή μέσω τηλεφώνου. Αλλά οι δύο κύριες εναλλακτικές μέθοδοι είναι το PayPal (για όσους προτιμούν να μην δώσουν την πιστωτική τους κάρτα απευθείας) και η χρήση μετρητών σε ένα από τα πολλά φυσικά καταστήματα. Η τήρηση της βασικής διαδικασίας αγοράς προσφέρει επίσης την ευκαιρία να επανεκτιμήσετε την αγορά σας. Το να βλέπετε το συνολικό κόστος στην οθόνη με το πρόσθετο τέλος εξυπηρέτησης μπορεί να σας κάνει να αλλάξετε γνώμη και να ακυρώσετε. Αλλά αν η παραγγελία ακολουθήσει την πορεία ηλεκτρονικού εισιτηρίου από τον ιστότοπο στην κινητή συσκευή, με το πρόσθετο κόστος εκτύπωσης στο σπίτι, μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να μην το χρησιμοποιήσετε και έτσι να εξοικονομήσετε βενζίνη και μελάνι εκτύπωσης. Εναλλακτικά, μπορεί κανείς απλώς να εξοικονομήσει χρήματα και να δει μια άλλη παράσταση εάν η διαδρομή παραγγελίας για ένα φυσικό εισιτήριο φαίνεται πολύ μεγάλη, με πάρα πολλές ευκαιρίες να επανεκτιμήσετε και να ακυρώσετε την παραγγελία στην πορεία.
7/13/2026: System Of A Down Εισιτήρια
7/4/2026: System Of A Down Εισιτήρια
7/18/2026: System Of A Down Εισιτήρια
7/19/2026: System Of A Down Εισιτήρια
6/29/2026: System Of A Down Εισιτήρια
7/10/2026: System Of A Down Εισιτήρια
7/6/2026: System Of A Down Εισιτήρια
7/8/2026: System Of A Down Εισιτήρια
11/22/2025: Queens of the Stone Age Εισιτήρια
7/2/2026: System Of A Down Εισιτήρια
Tottenham Hotspur Stadium Εισιτήρια
Ippodromo Snai La Maura Εισιτήρια
Olympiastadion Berlin Εισιτήρια
OPEN AIR PARK DÜSSELDORF Εισιτήρια
Saenger Theatre New Orleans Εισιτήρια
The Last Dinner Party Εισιτήρια
Florence and the Machine Εισιτήρια
Rainbow Kitten Surprise Εισιτήρια
Electric Light Orchestra Εισιτήρια
Nick Cave & The Bad Seeds Εισιτήρια
Η πιο αξιοσημείωτη πρόσφατη εξέλιξη είναι η ανακοίνωση μιας περιοδείας σταδίων το 2026 με τους Foo Fighters, η οποία οδηγεί το συγκρότημα σε μια εντελώς νέα κλίμακα από τους μικρούς χώρους της περιοδείας Catacombs. Αυτός ο συνδυασμός έχει απόλυτο νόημα, δεδομένου ότι ο Homme και ο Grohl είναι φίλοι για πάνω από 20 χρόνια, και τα ντραμς του Grohl στο Songs for the Deaf βοήθησαν να καθοριστεί ο δυναμικός ήχος αυτού του άλμπουμ. Οι λεπτομέρειες δρομολόγησης των σταδίων θα ανακοινωθούν, αλλά χώροι όπως το Olympiastadion Berlin και το PGE Narodowy δείχνουν ότι στοχεύουν σε κάποιους αρκετά τεράστιους χώρους.
Δεν έχει υπάρξει καμία λέξη για ένα νέο άλμπουμ, αλλά κρίνοντας από προηγούμενα μοτίβα, το συγκρότημα πιθανότατα δουλεύει πάνω σε νέο υλικό που θα αποκαλύψει κάποια στιγμή στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Χαρακτηριστικό της διαδικασίας τους, το συγκρότημα παίρνει το χρόνο του γράφοντας και δουλεύοντας νέο υλικό σε συγκεντρωμένες συνεδρίες πριν ανακοινώσει ένα άλμπουμ. Η ήσυχη περίοδος μετά την περιοδεία Catacombs μάλλον σημαίνει ότι βρίσκονται στη μέση αυτού του είδους συγκεντρωμένης εργασίας. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στο πόσο θα κοστίζει ένα εισιτήριο, συμπεριλαμβανομένου του μεγέθους του χώρου, της θέσης και της ζήτησης. Οι θεατρικές παραστάσεις στην περιοδεία The Catacombs Tour, για παράδειγμα, έχουν πολύ διαφορετική τιμή από τις εμφανίσεις σε στάδια. Παρόλα αυτά, ακόμα και εντός του ίδιου τμήματος της περιοδείας, τα συστήματα τιμολόγησης μπορεί να είναι αρκετά ακατανόητα. Για παράδειγμα, γιατί ένα εισιτήριο για ένα θέατρο σε περιοδεία στην Ευρώπη να κοστίζει περισσότερο από ένα εισιτήριο για ένα στάδιο στη Βόρεια Αμερική; Αυτή η αγορά είναι η ευκαιρία σας να δείτε αυτές τις διαφορές τιμών (ή όχι) και να λάβετε κάποιες αποφάσεις με βάση τα δικά σας κριτήρια. Δεν υπάρχουν VIP πάσο εδώ. Απλώς πολλές ευκαιρίες να δείτε το "First It Giveth" ζωντανά σε διάφορα διαφορετικά πλαίσια. Σε πολλά άλλα σημαντικά μέρη, η περιοδεία τους τους οδηγεί σε ένα ευρύ φάσμα τοποθεσιών. Οι συγκεκριμένες λεπτομέρειες για το πού περιοδεύουν γίνονται διαθέσιμες μέσω κατάλληλων ανακοινώσεων μόλις ξεκινήσουν οι περιοδείες.